هو الفتاح العلیم

ذکر شروع هر عملی ، با نامش آغاز میکنم 

اینجا رو راه اندازی کردم برای اینکه بتونم عقاید ، دست نوشته ها ، نظرات بعضآ شخصیم رو در مورد اطراف و هر چیزی که ممکنه برام جالب بیاد قرار بدم و از نظرات دوستان عزیزم هم استفاده کنم ، فن وبلاگ نویسی رو زیاد وارد نیستم اما دارم سعی میکنم یاد بگیرم اونم در حد تخصصی ، چون به نظرم واقعا نیازه برای هر کاری حرفه ای بودن یه موفقیته  ( این نظر شخصی منه ) ،  دیدم جاهایی که عزیزانی میان وبلاگ میزنن بدون هیچ ایده ای ، شروع به کار میکنن ، دست به قلم که میشن واقعا می بینن هیچی نیست ، رو چی باید تمرکز کنن ، از چی بگن ، اصلا مخاطبی که قراره بیاد این وب نوشته رو سربزنه به کدوم سمت سوق پیدا می کنه .

بالاخره سرتونو درد نیارم وبلاگ هم مثل هر ابزار تکنولوژی محوری باید یه ایده یه نظریه حتی یه فکرو انتقال بده و گرنه واقعا بازندس . (Game over)

منم سعی میکنم خیلی خارج از مرزهای روضه خونی بالا حرکت نکنم ، تا بتونم حداقل انتقال دهنده خوبی باشم ، تو این راهم نیازمند نظرات گرم شما هستم .


پی نوشت: بیشتر سعی میکنم صحبت هام در قالب تالار همیاری باشه واسه اینکه محوری ترین هدفم توی فضای مجازی پیشرفت تالارهمیاریه.