به نام او

برای مدت کوتاهی فراموش کردم که وبلاگ دارم ، با شور و شوق و عزم زمان تاسیس اینجور خاک خوردن اصلا با هم جور در نمیاد ، البته یکم برای این کوتاهی دلیل و عذر موجه دارم ؛ مسائلی مثل شلوغ شدن کار و همزمانی کار با تحصیل و در عین حال تدریس پاره وقت همه دست به دست هم داد تا گزینه به قول خودمون بی  عاری بیشتر خودش رو نشون بده ، تو این مدت خیلی هم تنبل نبودم خیلی کارهای کوچیک و بزرگ انجام دادم !!! 

اما از قافله وبلاگ نویسی و چک میل یکم عقب افتادم ، اومدم جبران کنم ، از همه دوستان هم عذر میخام ، حقیقتش به قسمت نظرات که نگاه کردم خجالت کشیدم که این همه پیام رو بی جواب گذاشتم ، امیدوارم دوستان دلخور نشده باشن ، ....

حالا از این به بعد سرم خلوت تر شده و در خدمت دوستان خواهم بود و اینکه  میتونم بیشتر آنلاین بشم و اگر بتونم سعی خواهم کرد در اینجا مطالب مفیدی قرار بدم که دوستان بتونن استفاده کنند.

ارادت